sunnuntai 4. tammikuuta 2015

ALOTUSPÖLINÄ

Moi!

Täällä mä nyt huhuilen. Kirjoitan ihka ensimmäistä blogitekstiä tänne. Tunnelma on innostunut ja jollain tapaa jännittää tuoda tää oma taisto nettiin. Aiemmin oon käynyt sitä vaan omassa päässäni läpi.

Nyt jotenkin tuntuu hyvältä kirjoittaa tätä ulos itsestä. Purkaa ne pahojen päivien ajatukset, onnistumiset, haasteet, erävoitot. Ja sitten kun mä olen tavoitteessani, on varmasti kiva lukea päiväkirjatyylisesti mitä mun päässä on liikkunut.

Tuolta välilehdestä "Kuka mä oon" löytyy tosiaan jonkin verran infoa, mutta niihinkin aiheisiin paneudun varmasti syvemmin ihan blogiteksteissä.

Mulla on iso urakka edessä, iso taistelu. Taistelu jonka olen hävinnyt niin monta kertaa ettei sormet ja varpaatkaan riitä laskemiseen. Miksi tämä kerta olisi siis eri? En tiedä. Vannon aina nämä samat asiat ennen elämäntapojen muutosta ja aina löydän itseni entistä rikkinäisempänä sisältä, pettyneenä ja hirveän kehon turvotuksen kera.

Ainoa mikä nyt eroaa entisestä on se että

1. Olen nyt 3pv noudattanut gofatgo-ruokavaliota. (Linkki ohjeisiin: http://www.rasvanpoltto.info/dieetti/jutta-gustafsberg-dieetti/ ) Selkeät tarkat ohjeet joita noudatan millintarkkaan.Tarkoituksena jatkaa tätä ruokavaliota mahdpitkään. Kuukausia.
2. Olen perustanut tämän blogin.
3. Jääkaapin ovessa on tsemppitaulukko, ja aina onnistuneen päivän päätteeksi piirrän hymynaaman
4. Lähden rauhallisemmin liikkeelle. ensin nyt 1kk onnistunutta ruokailua ja sitten vasta liikunta kuvioon. Ja sekin pikkuhiljaa.

Pitkä matka edessä. Alkuun 30kg pois. Iso taistelu, itkulta ei varmasti vältytä mutta joskus vielä mä voin olla onnellisempi itseni kanssa. Mä haluan löytää sen ulkonäön ja hyvän olon mikä mulla oli joskus. Se joka oli lähellä normipainoa/normaalipainossa.

Ja mä haluan näyttää itselleni ja kaikille muille että: MÄ EN AIO OLLA AINA SE ISO. MÄ PYSTYN TÄHÄN.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti