lauantai 31. tammikuuta 2015

4 viikkoa takana, mä olen todella ylpeä itsestäni

Heissan!

4 viikkoa on nyt elämäntaparemontoitu. Olo on huippu. Melkein 9 kiloa on tippunut ja uudet suunnitelmatkin pyörineet jo viikon.

En ole enää gofatgo:lla vaan liityin Jutan superdieetteihin mukaan. Supersize SD:llä olen. Liikunta on siis nyt myös mukana. Sen enempää en voi "dieetin" sisällöstä kertoa, mutta sen sanon että todellakin kannatti liittyä mukaan. 6vk ja hinta ei ollut hirvittävä, siihen verrattuna että ruoka-ohjeet, treeniohjeet ym valmiina ja sopivat mulle hemmetin hyvin.

Nyt siis yksi viikko tätä takana ja tykkään. Suunnitelmissa on myös ostaa jatko 6viikkonen. Tämä on mulle hyvä juttu että sitoudun entistä enemmän tähän. Olen rahasta todella tarkka, joten kun tämän olen maksanut niin tämän vedän täysillä läpi.

Lihakset on olleet tooooooodella kipeinä. :D Liikuntatauko on tehnyt pahaa minulle selkeesti. Ahkerasti silti olen tehnyt kaiken mikä on "määrätty" ja olen tajuttoman ylpeä itsestäni.

Ei tää nyt kuitenkaan ole mennyt kuin tanssi. Huonoja fiiliksiä on ollut. Pirun mielitekoja! Irtokarkki mieliteko iski eilen. Ja meni ohi toki enkä ratkennut (HYVÄ MÄ) mutta eipä se kauhean hauskalta tuntunut siinä hetkessä. Jotenkin tuli surullinenkin olo että se iski, mutta olihan se odotettavissakin... Ne on mun suuri herkku. Mutta se mieliteko meni ohi. :)

Olen selkeästi pienentynyt ulkoisestikin. Kaveri huomasi heti, ei oltu nähty tässä kuussa ja nyt nähtiin niin heti sanoi! Tuli hyvä mieli.

Aika on mennyt tosi äkkiä kyllä. Ja kun kelaan tätä juttua että KUUKAUSI on mennyt niin en voi käsittää! Niin leikkien nämä viikot mennyt ja syömisiä en enää edes mieti. Syön sen mitä lapussa lukee ja vauva-arjessa tämä on niiiiin helppo systeemi.

Projekti siis edistyy.

Ajattelin alkaa kuvailla tänne blogiin valokuvia :) Saas nähdä milloin paljastan pärstänikin. Se on mulle iso askel.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti