lauantai 24. tammikuuta 2015

3 viikkoa takana

No niin, vauva-arki ottaa veronsa joten en ole päässyt kirjoittelemaan vaikka paljon asiaa olisikin ollut. 3 viikkoa on nyt syöty oikein. Kuntopyörän päällekin olen hypännyt muutaman kerran, polkenut 15km ja ollut superhikinen :D 20 min siihen meni että 15 kilsaa tuli täyteen. Ihana olo oli. Myös vaunulenkeillä on käyty. Energiaa kun alkaa jo löytyä. Siis nyt sitä tajuaa kuinka väsynyneeksi se sokerin mättäminen tekee. Huhhuh.

Kiloja on tippunut nyt 3 viikossa 8!

Minä olen kahdeksan kiloa kevyempi. Olen niin iloinen.

Kaikki sujuu tosi hyvin. Eilen teki mieli lakuja jostain syystä, mutta se meni ohi. Kittasin vettä ja keskityin muihin asioihin. Ruokavaliota olen noudattanut nyt täydellisesti nämä 3viikkoa. Nyt maanantaina 26pv ruokavalio muuttuu vähän sillä ostin super size sd- nettivalmennuksen. Ja alan siis noudattamaan sitä. Vink vink vain. Valmennus kestää 6vk ja olen todella innoissani. Jos pidän siitä, niin aion ostaa sen jatko 6 viikkosenkin.

Mä olen aivan tajuttoman ylpeä itsestäni, ja YLLÄTTYNYT itseeni. Että olen jaksanut kolme viikkoa syödä oikein, hyvällä fiiliksellä! Ei ole ollut liian nälkä missään vaiheessa, tai kärttyinen olo. Tää tosiaan sopii mulle.

Pahoittelut että yhtä hehkutusta tämä vain. Mut hittovie 8kg kevyempi, syö tiukan ohjeen mukaan ja SILTI ihan fiiliksissä?! Matkaa on paaaaljon edessä, mut mulla on super hyvät mahikset onnistua.

Tai nyt mä onnistun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti